5 způsobů, jak připravit restauraci na znovuotevření po rozvolnění opatření

  • 4 Cafe Bar

5 způsobů, jak připravit restauraci na znovuotevření po rozvolnění opatření

Publikováno 12/05/2021

Zatímco někteří majitelé restaurací se rozhodnou nechat zavřeno, existují i někteří majitelé, kteří se rozhodnou nechat svůj podnik otevřený prozatím jen s výdejovým okénkem nebo rozvozem. Jestli je to pro vás ta pravá volba, je důležité, abyste byli připraveni na budoucí změny plánu vaší restaurace po rozvolnění. Abychom vaši restauraci připravili na další fáze rozvolnění, vybrali jsme pět nejlepších tipů, jak nyní setrvat v podnikání a připravit se na úplné znovuotevření, jakmile pandemie koronaviru skončí.

Jak se budou restaurace znovu otevírat po pandemii?

1. Využijte co nejvíce příležitostí spojené s výdejovým okénkem nebo rozvozem

Restaurant Delivery 700X459

Bezkontaktní vyzvednutí a doručení se staly novou normou. Jeden trend, kterého jsme si všimli, je rodinné stravování, které přináší výhody jak restauraci, tak jejim hostům. Poskytnutím jídla s více porcemi nebo napůl připraveným jídlem je skvělá prodejní příležitost - ušetříte na jednotlivém balení, vyhnete se poplatkům za doručení a / nebo poplatkům třetích stran a vygenerujete příjmy za více pokrmů najednou s rozvozem místo na více adres jen na jednu. Rodina nebo pár mezitím dostane jídlo na několik dní dopředu s výhodou, že se nemusí pohybovat venku tak často. Kromě toho se hosté přizpůsobují tomuto novému životnímu stylu a třeba i poté budou některé návyky stále přetrvávat. Neodsuzujte tento nový způsob odběru nebo rozvozu, který jste zavedli hned, jak vám bude umožněno úplné opětovné otevření - lidé možná tento trend stále budou vyžadovat. Je to skvělý způsob jak ušetřit na dopravě pro obě strany. Pandemie mění celou dynamiku restauračního průmyslu a to jen tak nezmizí, když si zákazníci za 30 dní zvyknou, dokážou tento trend využívat i celý rok. V pokoronavirové ekonomice mohl mít výdej jídel s sebou mnohem větší podíl v tržbách, než tomu bylo předtím.

2.  Pokračujte v propagaci dárkových karet

Closed

Výnosy z dárkových karet vám pomohou udržet se nad vodou hotovostí, aniž byste museli něco na oplátku ihned něco poskytovat, dokud se po koronaviru nezačne situace zlepšovat. Chcete-li prodat více dárkových karet, podívejte se na předchozí propagační akce, které jste provozovali (typu Black Friday nebo Happy hours), A nabídněte stejnou nebo podobnou nabídku prostřednictvím sociálních sítí. Pro některé restaurace byly dárkové karty poslední možností v nejhorších časech roku 2020.

3. Udržujte komunikaci se svými hosty

Phone Photo

I když je vaše restaurace v současné době v nejhorším scénáři a je zavřená kvůli koronaviru, udržení vaší restaurace v paměti pro hosty je celkem zásadní pro získání cesty zpět do podnikání, když pak bude čas znovu otevřít. Pokud nekomunikujete se svými hosty a neřeknete jim, o co jde, myslí si, že jste nadobro zavřeli.

Udržujte svůj obsah na sociálních sítích stručný a zábavný, aby hosté byli nadšeni, až znovu otevřete a oni se vrátí na známé místo. Sdílejte videa na svých sociálních sítích, naučte se různé techniky krájení, základní recepty nebo ukazujte nové recepty, které připravujete. Propagujte tento obsah také svým odběratelům newsletterů, abyste svou zprávu rozšířili různými kanály.

Sociální sítě jsou také skvělým komunikačním nástrojem pro restaurace, které se zaměřily na modely pouze pro výdej s sebou a / nebo rozvoz. Věci se rychle mění, takže se svým zákazníkům denně připomínejte a aktualizujte svou nabídku, info o možnosti objednávání, postupy pro ochranu zdraví dodržováním rozestupů atp.

4. Znovu otevřete svou restauraci svým vlastním tempem

Chefs Kitchen

Když vláda prohlásí, že se bude rozvolňovat, neznamená to, že se okamžitě vrátíte zpět k číslům, co jste měli před pandemií. V některých případech, v závislosti na vaší zákaznické základně, nemusí mít smysl znovuotevřít se stejným plánem, jaký umožňuje vláda. Ať už si vyberete jakoukoli trasu, doporučujeme vám investovat do mobilních nebo objednávkových možností s omezeným nebo bezkontaktním vyzvednutím pro hosty, kteří si budou i nadále dávat pozor na blízký kontakt, zejména v restauracích a fastfoodech. Hlavně pamatujte na bezpečnost!

5. Hledejte příležitosti

Waiter Smiling

Co můžete udělat teď a co jste měli udělat předtím? Jednou z nejdůležitějších věcí je kontrola nákladů. Aktualizujte své menu a vyhodnoťte svůj výkaz zisků a ztrát. Využijte tuto příležitost, zatímco je tempo podnikání pomalé a máte méně práce. Naučte se, jak lépe spravovat náklady na porci, jak vylepšit svůj jídelní lístek a dosáhnout požadované marže. Můžete použít svá vlastní data k prozkoumání vašich předchozích trendů v nabídce, nejprodávanějších položek a pokrmů, které jsou nákladnější a náročnější na přípravu.

Aktualizujte své metody náboru a školení. Mnoho lidí je právě teď nezaměstnaných, a když se restaurace znovu otevřou, bude potřeba doplnit personál. Najměte si ty správné lidi hned teď a spolupracujte na dosažení úspěchu. Snížíte sice míru obratu, ale z dlouhodobého hlediska ušetříte peníze.

 

 

Je důležité si uvědomit, že i když tato pandemie pomine a obchod se bude rozvíjet, nemusí se věci nutně "vrátit k normálu". Tato krize změní způsob podnikání a inteligentní podniky budou fungovat chytřeji. Všechno se změnilo, takže musíme být ochotni změnit své myšlení a přijmout, že bude existovat nový normál.