Nahrazování palmového za slunečnicový olej při výrobě není jednoduchým krokem, občas to bude časově náročné, ale přesto v tomto kroku vidíme také nějaké benefity. Používání produktů šetrnějších k životnímu prostředí, jako slunečnicový olej, poskytuje Aviku příležitost zlepšit svou globální stopu. V květnu závod ve městě Lomm byl první, kdo přešel na slunečnicový olej a ostatní závody již testují své výrobní linky.
Přechod na slunečnicový olej je pro Aviko skvělá příležitost zlepšit pozici prémiových značek hranolek a dostat se do popředí na trhu. A změna oleje nebude jedinou změnou. Máme tu nový design obalu!
V rámci nového designu jsme se rozhodli stimulovat kuchaře a zákazníky prémiových hranolek obrázkem, který vzbuzuje více emocí. Obrázky jsou teplé a překrývají celé balení, aby se vyvolal chuť vzbuzující dojem. Jakoby byl výrobek hned servírován v jejich restauraci! Tmavě modrá barva vyzdvihuje prémiovou kvalitu a průhledný panel s křiklavým nápisem zajišťuje přiměřenou informovanost o produktu.
Všechny značky prémiového výběru jsou nyní v novém obalu: Aviko Prémiové Super křupavé, Extra tenké a křupavé, Pure & Rustic hranolky domácího vzhledu, Super dlouhé, Batátové hranolky, Belgické a pak v pozdější fázi i Turbo hranolky.
Nové obaly prémiových hranolek budou vyráběny ve fázích. Prémiové Super křupavé budou velmi brzy k dispozici a později tento rok z nové sklizně budou následovat i ostatní prémiové značky hranolek
Elise de Jong
Senior Channel Marketeer