Využíváte ve svém podnikání maximum?
Pokud ne, je nejvyšší čas začít!
Stravovací služby zaznamenaly obrovský nárůst rozvozů. Proto je důležité dát svým zákazníkům pocit speciálnosti při každé objednávce, kterou zadají, a podprahově sdělit, že Vám na nich záleží. To je čas, kdy přichází personalizace a my jsme připraveni Vás tímto krok za krokem provést! Vyvinuli jsme řadu nástrojů, které můžete použít k personalizaci každé objednávky, což je překvapení, které Váš zákazník bude absolutně milovat.
A čím to vyjádřit?
U každé objednávky můžete přizpůsobit obal pro svého zákazníka. Soupravy se skládají z následujících položek:
-
Boxíky na rozvoz/výdej s sebou
-
Samolepky
-
Kartička pro osobní zprávu
Ukažte, že Vám na tom záleží. Řekněte jim, že jste to připravovali s láskou a že doufáte, že jim bude chutnat! Můžete to vyjádřit přidáním kartičky se vzkazem, nálepky na balení, textu na doručovací krabici nebo pěkného štítku, který můžete přidat do tašky.
Proč personalizovat?
Zaprvé je to velmi snadné. Vše, co potřebujete vědět, je jméno zákazníka, které je obvykle uvedeno při provedení objednávky, poté můžete vytvořit vlastní text. Personalizace Vám umožňuje komunikovat přímo s každým z Vašich zákazníků, což povede k loajalitě zákazníků. Kromě jídla, které podáváte, bude Vaše firma známá díky personalizovaným zprávám, které Vám mohou poskytnout konkurenční výhodu.
Vytváření vztahů se zákazníky není tak snadné díky COVID-19, kde osobní kontakt není tak častý jako dříve. Proto další osobní písemné vzkazy podporují pozitivní nezapomenutelný zážitek pro Vaše zákazníky, což může vést k řadě výhod. Váš zákazník si u Vás pravděpodobně znovu objedná, doporučí Vaši firmu rodině / přátelům a spíše zveřejní Vaše jídlo na sociálních sítích, což přispěje k růstu prodeje.
Na co ještě čekáte?
Jsme tu, abychom pomohli Vašemu podnikání růst. Nenechte si ujít tuto příležitost a přidejte hodnotu své nabídce pro rozvoz, personalizační sady jsou pro Vaše podnikání nezbytností. Kontaktujte nás pro více informací.