Zákazníci jsou většinou v ranním shonu, tedy se jejich konzumační návyky mění. Jen pár lidí má opravdu čas si ráno k tradiční snídani sednout a vychutnat si ji doma. A proto se preference posouvá směrem z domu, po cestě do práce. Dokonce ani načasování není problém, protože jídlo přechází v tzv. brunch a pak také na celodenní snídani. Tyto nové návyky nutí provozovatele stravovacích služeb, aby přehodnotili využití ranní denní doby.
To ale neznamená, když budete servírovat snídani, že hned vyhrajete první místo mezi konkurencí. Zákazníci se už nespokojí se snídaní, na které vyrůstali, konkurence je intenzivní, protože snídaňové menu je k dostání v rychlých občerstveních a na benzínových stanicích, někde i v klasických restauracích a kavárnách. Podat správně snídaňové menu je klíč k úspěchu.
Existují jasné oblasti růstu a příležitosti, které si zaslouží pozornost provozovatelů stravovacích služeb. 78% spotřebitelů by chtělo mít možnost vidět další možnosti přizpůsobení své snídaně dalšími položkami. Navíc 3 z 5 z nich si myslí, že perfektní snídaně by měla zahrnovat i bramborové výrobky (Zdroj: výzkum trhu, Toluna, srpen 2017).
Spotřebitelé jsou rádi, že jsou překvapeni novými produkty, ingrediencemi a chutí. Chtějí zažít jídlo, nejen jíst. Nebojte se prolomit hranice tradiční snídaně a vytvořit něco tak dokonalého jako snídaňové burrito nebo bramborovou bruschettu. Vegetariánské, veganské a bezlepkové varianty jsou také klíčem k dosažení co největších tržeb.
Snídaně je základ dne, proto ji připravujte ordinální a chutnou. Poznejte naše inspirativní snídaňové produkty a vytvořte své unikátní menu.
Také můžete shlédnout pár videí s inspiracemi na AvikoPRO, aplikaci pro profesionály.
Od konceptu k realizaci jsme tu pro Vás, na každém kroku Vaší cesty! Pro vice informací, prosím kontaktujte našeho obchodního zástupce