Chef

Situace na trhu personálu restaurací stále více vypadá katastroficky. Zvyšování platů už nepomáhá: stejně nemá kdo pracovat. Není jich prostě dost – kuchaři, číšníci, ostatní pozice v restauratérství. V takové situaci mohou být využity zmrazené hotové výrobky, které chutnají jako uvařené od základu, přitom jsou to polotovary.

Číst více
Aviko Gratin

Městský hektický životní styl má velký podíl na změně našich stravovacích návyků – od typických vzorů dřívější doby, že se zasedlo k obědu a každý měl na svém talíři jednu velkou porci, se nyní ustupuje ve prospěch mini porcí, které se skládají z více menších pokrmů, které lze sdílet a které umožňují experimentovat s mícháním chutí.

Číst více
potato-pancakes

Diety s vyloučením lepku se před několika lety staly notoricky známými. Začaly se objevovat další veganské, bezlepkové a dokonce i vitariánské restaurace! Časem jsme se ujistili, že to není jednorázová móda, kterou lze ignorovat, ale životní styl. Restauratéři musí při vytváření nabídky restaurací zohlednit potřeby svých zákazníků. Stojí za to se podívat, zda naši potenciální zákazníci dodržují určitou dietu.

Číst více
Neon Beer

Již několik let sledujeme, jak stále více restaurací staví svou nabídku na výrobě vlastních surovin a nápojů. Jedním z důvodů rostoucí popularity řemeslné výroby je rostoucí povědomí veřejnosti o přírodních a ekologických produktech. Řemeslná piva, jak je popsáno v tomto článku, mají často nízký obsah kalorií a alkoholu a zároveň mají výraznou chuť. Tento trend je posílen skutečností, že si stále více vážíme personalizovaných a jedinečných produktů, vytvořených lokálně od píky. Takový prvek pomáhá restauraci vyniknout na trhu a přidat do její nabídky další hodnotu.

Číst více
Header

Přidáním tohoto typu obložených hranolků do vašeho menu je zaručeno, že vaši zákazníci budou tento trend objevovat zrovna spolu s vámi. Pokrm může rozvíjet svůj potenciál ve školní jídelně, na vysoké škole nebo ve stravovacím zařízení s použitím ingrediencí, které již máte, nebo tím, že vyměníte brambory nebo rýži z populárních jídel a nahradíte je hranolky.

Číst více
Street Food Sides

Street Food je právě teď horké téma, s loňským růstem o 9,1 %, segment pouličního jídla roste rychleji než celkový trh s rychlým občerstvením a nevykazuje žádné známky zpomalení růstu. Jako uvítání tomuto nejnovějšímu chutnému trendu představilo Aviko čtyři nové předkrmy/chuťovky inspirované street foodem z celého světa.

Číst více
Fries 7

Recept na dokonalé hranolky

Publikováno 19. 4. 2022

Každý ví, že stejné jídlo připravené různými kuchaři může chutnat úplně jinak. Ale když přijdeme do restaurace a objednáme si hranolky, máme vždy určitá očekávání: chceme, aby byly zvenku křupavé a uvnitř nadýchané s plnou bramborovou chutí.

Číst více
party

Vzhledem k tomu, že poptávka spotřebitelů po rychlosti a pohodlí stále vede k trendům občerstvení, jako je grab-and-go, take-away a rozvoz, se cíl zdá být stále jasnější: více občerstvení, méně rozruchu. Spotřebitelé se více odbývají malými rychlými pokrmy častěji během dne, než aby strávili delší čas při tradičním pokrmu. Potřeba urychlování generace Y nutí provozovatele stravovacích služeb, aby zrychlovali v oblasti občerstvení, které lze konzumovat v kteroukoliv denní dobu.

Číst více
Zerowaste

Víte, kolik odpadu vaše restaurace denně vyprodukuje? A co je důležitější... Uvědomujete si, kolik peněz jde do koše? Gastronomie, velká i malá, se po celém světě přizpůsobuje podnikání v duchu nulového odpadu a udržitelnosti. Odpad, který už nemůže fungovat jako plnohodnotné jídlo, se stále častěji stává... surovinou. A využití má nejen v gastronomii! Důležité je, že tím, že se zaměříte na snížení odpadu hlavně u sebe, řešíte problém globálního plýtvání potravinami. To dává vašemu zařízení obrovskou podporu v očích společensky odpovědných hostů. Podívejte se, co dalšího můžete získat, když se zaměříte na inteligentní nakládání s odpady!

Číst více
Sauces2

Při hledání způsobů, jak pobavit hosty, mnoho restauratérů a jejich vytrvalých týmů prokázalo působivou vynalézavost a obchodní vynalézavost v situaci, kterou nelze nalézt v žádné učebnici gastronomického managementu. Někdy není třeba znovu objevovat kolo – stačí začít s malým vynálezem, jako jsou omáčky! Jakmile lidé ocení sílu čerstvých ingrediencí, je pro ně těžké se vrátit.

Číst více
Seasonal2

Sezónní nabídka jídel a nápojů může zvýšit tržby restaurace o 10–15 %. Jak vytvoříte ziskové sezónní menu, které vaši hosté zbožňují?

Číst více