party

Vzhledem k tomu, že poptávka spotřebitelů po rychlosti a pohodlí stále vede k trendům občerstvení, jako je grab-and-go, take-away a rozvoz, se cíl zdá být stále jasnější: více občerstvení, méně rozruchu. Spotřebitelé se více odbývají malými rychlými pokrmy častěji během dne, než aby strávili delší čas při tradičním pokrmu. Potřeba urychlování generace Y nutí provozovatele stravovacích služeb, aby zrychlovali v oblasti občerstvení, které lze konzumovat v kteroukoliv denní dobu.

Číst více
Aviko Scoopers With 2 Dips 1 Liggend

Grip ‘n Dip – nový výrobek společnosti Aviko přináší vzrušující možnosti použití a růstu profitu Vaší restaurace. Speciální hranolky ve tvaru U (dippers) s křupavým nástřikem přinášejí zábavu a jedinečný zážitek. Jsou speciálně vyrobené pro namáčení a nabírání oblíbených dipů (omáček). At’ už je budete servírovat v restauraci, nebo rozvážet, tento inovativní výrobek přináší nové možnosti pro vaše podnikání.

Číst více
Recycle Bin

Odstranění plastů, kdekoli je to možné, je součástí rostoucího trendu známého jako Life After Plastic. Co je cílem směrnice o plastech na jedno použití? Jejím cílem je předcházet a snižovat dopad určitých plastových výrobků na životní prostředí a podporovat přechod k oběhovému hospodářství. Bude zavedena kombinace opatření přizpůsobených výrobkům, na které se vztahuje tato směrnice, včetně celoevropského zákazu plastových výrobků na jedno použití, kdykoli budou k dispozici jiné šetrnější alternativy – a to také v oblasti stravování.

Číst více
Street Food Sides

Street Food je právě teď horké téma, s loňským růstem o 9,1 %, segment pouličního jídla roste rychleji než celkový trh s rychlým občerstvením a nevykazuje žádné známky zpomalení růstu. Jako uvítání tomuto nejnovějšímu chutnému trendu představilo Aviko čtyři nové předkrmy/chuťovky inspirované street foodem z celého světa.

Číst více
friends

Tento článek pojednává o 10 trendech Generace Z, která vašemu podnikání v oblasti stravovacích služeb pomohou využít potřeb pro mladší generace. Gen Z, často označováni jako přirozená digitální generace, co vyrostli s online způsobem života a kromě mnoha dalších faktorů to ovlivnilo i jejich způsob života a focení a sdílení pokrmů, které se rozhodli jíst. I když může být obtížné vyvodit příliš mnoho závěrů o tom, jak lze srovnávat věkové skupiny, protože s přibývajícím věkem se mnoho postojů obvykle mění, vybrali jsme některé z klíčových trendů, které se v posledních letech mezi spotřebiteli vyvíjejí.

Číst více
1 food trends

Mnoho trendů v jídle objevující se prvně v roce 2020 s námi zůstanou i nadále, tedy i v roce 2021. Stále se setkáváme s vlivem COVID-19. Většina spotřebitelů nyní pracuje z domova a také trávíme více času doma obecně. Níže najdete naše nápady uplatnit trendy v jídle, co budou relevantní pro rok 2021.

Číst více
4 Cafe Bar

Zatímco někteří majitelé restaurací se rozhodnou nechat zavřeno, existují i někteří majitelé, kteří se rozhodnou nechat svůj podnik otevřený prozatím jen s výdejovým okénkem nebo rozvozem. Jestli je to pro vás ta pravá volba, je důležité, abyste byli připraveni na budoucí změny plánu vaší restaurace po rozvolnění. Abychom vaši restauraci připravili na další fáze rozvolnění, vybrali jsme pět nejlepších tipů, jak nyní setrvat v podnikání a připravit se na úplné znovuotevření, jakmile pandemie koronaviru skončí.

Číst více
SC6-skinon2

Hledáte nějakou novinku, co vaše menu odliší od konkurence? Dovolte nám představit vám zbrusu nový výrobek z řady Super Crunch – Super křupavých hranolků – Super křupavé tenké 6mm hranolky. Jsou SUPER dlouhé, SUPER tenké a SUPER křupavé díky přírodnímu nástřiku, který zesílí krustu a hranolku a zabraňuje tak zbytečnému úniku tepla a navíc tato zesílená krusta zaručeně křupe!

Číst více
Aviko Gratin For Delivery Homemade Style Gratin Met Lamsrack En Wortel 1 1 Liggend

Urbanizace, mimořádné pohodlí a digitalizace jsou hnací silou změn v chování spotřebitelů při nakupování a jejich životním stylu. Covid-19 tyto trendy urychlil a posílil růst rozvozů a take-away obecně v mnoha restauracích. Byla a je to jediná možnost, jak udržet provoz v stravovacích službách během lockdownu. Aviko Gratiny jsou dokonalým řešením, které vám pomůže odlišit vaše rozvozové menu a poskytnout vašim zákazníkům vysoce kvalitní jídlo doručované až k jejich dveřím, kde si mohou vychutnat zážitky z tradičních i netradičních kuchyní v pohodlí domova s nádechem luxusní přílohy, kterou jsou právě naše Gratiny.

Číst více
skinny fries

Představujeme nový produkt v našem portfoliu Super Crunch – neboli Super křupavých hranolků. Prémiové tenké 6mm hranolky s vynikající bramborovou chutí! Super dlouhé, super tenké a super křupavé hranolky se rychle stanou favority vašich hostů.

Číst více
Aviko Crunchy Shapes Waffle Cut Seasoned - to go salsa topping LIGGEND

S novou produktovou řadou Křupavé speciality Aviko přináší do hry i tyto nové Bramborové mřížky, které mají také speciální přírodní nástřik, jako u Super křupavých hranolků, který zajišťuje ještě větší křupavost. Mají plnou bramborovou chuť a jsou uvnitř skvěle nadýchané. Zajímavostí je, že jsou vykrajované z celých brambor! Mřížky Aviko si Vaši zákazníci jistě brzy zamilují.

Číst více
Poke Bowls - havajský trend v jídle

Poke Bowls - havajský trend v jídle

Publikováno 18. 11. 2020

Podávají se ve vegetariánských variantách, k masu, mořským plodům nebo rybám. Počet variací a možností kombinace ingrediencí je neomezený a je to jeden z důvodů, proč se tyto Poke bowls staly tak populární po celém světě. Jen málo lidí ví, že pochází z havajské kuchyně a je milovaným pokrmem surfařů. V tomto článku se dozvíte, odkud pochází havajská mísa plná dobrot, co má společného s japonským sushi a proč zaútočilo na pouliční street food po celém světě.

Číst více
Personalisation Header

Personalizace – návod jak na to

Publikováno 15. 10. 2020

Pošlete úsměv svým zákazníkům! Personalizace je v dnešní době žhavé téma. Jde o to, aby zákazník měl pocit, jako by ho společnost znala a chápala jeho potřeby nebo problémy. Abychom zákazníkům poskytli ještě lepší zážitek, vyplatí se do přístupu začlenit emoce. Přemýšlejte chvilku o své vůbec nejlepší zkušenosti se zákazníkem, o okamžiku, kdy jste byli tak ohromeni, že jste to všem vyprávěli. Důvod, proč to bylo pro Vás tak nezapomenutelné, je pravděpodobně proto, že se to dotklo vašich emocí. Nyní se zeptejte sami sebe - kolik to stálo?

Číst více
mash bowls

Koncept Misky kaše

Publikováno 13. 10. 2020

Trend takového Eintopfu v misce existuje již několik let, stále sílí a nevykazuje žádné známky zpomalení.

Číst více
Make a difference with appetizers 2

Odlište se předkrmy

Publikováno 13. 10. 2020

Rozvoz pokrmů se v posledních měsících stal vysoce konkurenčním odvětvím. Trh je v tuto chvíli nasycen možnostmi doručování, a proto je zásadní jít vstříc novým rozhodnutím a změnit to!

Číst více