Cafe

10 věcí, které váš host očekává

Publikováno 20. 9. 2021

Nestačí jen otevřít restauraci a vytvářet příjem. Není to jen o vášni k vaření. Musíte efektivně řídit podnikání, najímat a školit profesionální tým, poskytovat hostům pozitivní zážitek zákazníka v restauraci. Když pracujete v průmyslu HoReCa- bez ohledu na to, zda jste řadovým pracovníkem, ve středním managementu nebo majitelem- neustále někomu sloužíte. Otázkou je, jak vybudovat pozitivní zkušenost vašich hostů, jak je přimět, aby se k vám vraceli. Má klíčový vliv pouze dokonale uvařené jídlo? Níže uvádíme, jak udělat dojem něčím jiným, než jen dokonalým menu.

Číst více
Chef

Situace na trhu personálu restaurací stále více vypadá katastroficky. Zvyšování platů už nepomáhá: stejně nemá kdo pracovat. Personální problém, se kterým se restauratéři setkali ve skutečnosti v loňském roce, nebyl horkou letní sezónou vyřešen, pouze se zhoršil. Není jich prostě dost - kuchaři, číšníci, ostatní pozice v restauratérství.

Číst více
Chef2

Trendy nejsou vždy vševědoucí, některé mizí tak rychle, jak se objevují. Na druhou stranu ty, které vznikly během pandemie, s námi určitě zůstanou déle. Změny pro sektor HoReCa nejsou ničím novým, toto odvětví se neustále mění, přizpůsobuje se potřebám spotřebitele. Rok 2020 byl však rokem, kdy staré vzorce ztratily smysl, ale schopnost zvládat krize a rychle reagovat na změny nikdy nebyla tak užitečná. V tomto článku se podíváme na ty gastronomické trendy, které mohou rozhodně změnit tvář HoReCa segmentu.

Číst více
Neon Beer

Již několik let sledujeme, jak stále více restaurací staví svou nabídku na výrobě vlastních surovin a nápojů. Jedním z důvodů rostoucí popularity řemeslné výroby je rostoucí povědomí veřejnosti o přírodních a ekologických produktech. Řemeslná piva, jak je popsáno v tomto článku, mají často nízký obsah kalorií a alkoholu a zároveň mají výraznou chuť. Tento trend je posílen skutečností, že si stále více vážíme personalizovaných a jedinečných produktů, vytvořených lokálně od píky. Takový prvek pomáhá restauraci vyniknout na trhu a přidat do její nabídky další hodnotu.

Číst více
Menu 1

Už žádné komplikované fráze v nabídce - vepřové masíčko s nadýchanou bramborovou peřinkou je pasé. V dnešní době má být popis pokrmu jasný, čitelný a srozumitelný. Za více než rok pandemie si hosté restaurací zvykli zadávat rychlé a jednoduché online objednávky. Jakmile zákazníci opustí dům za sociálním vyžitím, chtějí co nejvíce zkrátit proces výběru jídla a soustředit se na interakci s přáteli. Aaron Allen, jeden z nejcitovanějších a nejuznávanějších světových odborníků v gastronomii, zdůrazňuje, že v době po pandemii je důležitý popis nabídky bez ovlivňování. Na svém blogu aaronallen.com radí restauratérům, aby zajistili, že všechny položky menu budou pro hosty snadno vyslovitelné a snadno objednatelné. Doporučuje také zkontrolovat, jak se nové menu bude chovat při zabalení, doručení, vyzvednutí a přepravě v autě. Jeho rady jsou podpořeny průmyslovou zprávou National Restaurant Association, která uvádí 6 000 restauratérů a 1 000 klientů, což potvrdilo, že v dnešní době vládne v gastronomii jasné a zjednodušené menu.

Číst více
Breakfast 1

Jeden z klíčových trendů v gastronomii, který uvedli autoři zprávy 2021 Future 100 Wunderman Thompson, kterou uvádí francouzský web ladn.eu, slaví snídaně velkým comeback. A nejen ledajaké snídaně, ale zdravé a pečlivě připravené. Ačkoli snídaně dosud nepřekonala oběd jako nejdůležitější jídlo pracovního světa, lze s jistotou říci, že již byla oslavována jako nejlepší jídlo a nový vrchol dne. Je to nový luxus a není to o tom jíst cokoli. Snídaně v roce 2021 je o tom, abyste si navodili hlavně pocit pohody. Ve srovnání s rokem 2019 jsou vidět změny v kvalitě, vzhledu a ingrediencích podávaných ke snídani. Ve skutečnosti se nabídky během pandemie zhoršily. Před novým standardem práce na dálku byla skutečná snídaně k dispozici pouze o víkendu. Během týdne se káva rychle polkla za pochodu a na denním pořádku byl jen sendvič. S příchodem práce na dálku, kde stůl a kuchyň byly jen zeď od sebe, přišel čas a příležitost začít den tak trochu normálně. Pro některé z nás to byla příležitost se poprvé po letech nasnídat se svými blízkými během týdne. Tímto způsobem byla obnovena nejen výživová funkce snídaně, což přispělo k mnohem lepšímu začátku dne, ale také její sociální role. Podle studie Kantar provedené ve Velké Británii, během prvního lockdownu, Britové snídali o 68 procent více ve srovnání s rokem 2019. Za poslední rok se tento zvyk ustálil nejen v Anglii, ale po celém světě. A když se restaurace znovu otevřely, snídaně se přesunula z domova ven.

Číst více
Aviko Supercrunch Skinny Skinon Fries Loaded Kimchi Fries 1 Liggend

Jak oslavit Den hranolků ?

Publikováno 13. 7. 2021

Ať už těm samým hranolkům říkají v Americe French Fries nebo Chips v Anglii, tato lahodná pochoutka je milována po celém světě. Oslavte s nimi Den hranolků. Nezaměňujte s americkým výrazem „Chips“, což jsou bramborové lupínky, hranolky jsou vynikajícím výsledkem brambor nakrájených na různé tloušťky hranolů, smažených v oleji. Vnější část této základní přílohy k hamburgerům a dalším oblíbeným pochutinám má obecně zlatou strukturu, která se mění od měkké po křupavou a nejčastěji se servírují jen lehce posypané solí.

Číst více
party

Vzhledem k tomu, že poptávka spotřebitelů po rychlosti a pohodlí stále vede k trendům občerstvení, jako je grab-and-go, take-away a rozvoz, se cíl zdá být stále jasnější: více občerstvení, méně rozruchu. Spotřebitelé se více odbývají malými rychlými pokrmy častěji během dne, než aby strávili delší čas při tradičním pokrmu. Potřeba urychlování generace Y nutí provozovatele stravovacích služeb, aby zrychlovali v oblasti občerstvení, které lze konzumovat v kteroukoliv denní dobu.

Číst více
Aviko Scoopers With 2 Dips 1 Liggend

Grip ‘n Dip – nový výrobek společnosti Aviko přináší vzrušující možnosti použití a růstu profitu Vaší restaurace. Speciální hranolky ve tvaru U (dippers) s křupavým nástřikem přinášejí zábavu a jedinečný zážitek. Jsou speciálně vyrobené pro namáčení a nabírání oblíbených dipů (omáček). At’ už je budete servírovat v restauraci, nebo rozvážet, tento inovativní výrobek přináší nové možnosti pro vaše podnikání.

Číst více
Recycle Bin

Odstranění plastů, kdekoli je to možné, je součástí rostoucího trendu známého jako Life After Plastic. Co je cílem směrnice o plastech na jedno použití? Jejím cílem je předcházet a snižovat dopad určitých plastových výrobků na životní prostředí a podporovat přechod k oběhovému hospodářství. Bude zavedena kombinace opatření přizpůsobených výrobkům, na které se vztahuje tato směrnice, včetně celoevropského zákazu plastových výrobků na jedno použití, kdykoli budou k dispozici jiné šetrnější alternativy – a to také v oblasti stravování.

Číst více
Street Food Sides

Street Food je právě teď horké téma, s loňským růstem o 9,1 %, segment pouličního jídla roste rychleji než celkový trh s rychlým občerstvením a nevykazuje žádné známky zpomalení růstu. Jako uvítání tomuto nejnovějšímu chutnému trendu představilo Aviko čtyři nové předkrmy/chuťovky inspirované street foodem z celého světa.

Číst více
friends

Tento článek pojednává o 10 trendech Generace Z, která vašemu podnikání v oblasti stravovacích služeb pomohou využít potřeb pro mladší generace. Gen Z, často označováni jako přirozená digitální generace, co vyrostli s online způsobem života a kromě mnoha dalších faktorů to ovlivnilo i jejich způsob života a focení a sdílení pokrmů, které se rozhodli jíst. I když může být obtížné vyvodit příliš mnoho závěrů o tom, jak lze srovnávat věkové skupiny, protože s přibývajícím věkem se mnoho postojů obvykle mění, vybrali jsme některé z klíčových trendů, které se v posledních letech mezi spotřebiteli vyvíjejí.

Číst více
1 food trends

Mnoho trendů v jídle objevující se prvně v roce 2020 s námi zůstanou i nadále, tedy i v roce 2021. Stále se setkáváme s vlivem COVID-19. Většina spotřebitelů nyní pracuje z domova a také trávíme více času doma obecně. Níže najdete naše nápady uplatnit trendy v jídle, co budou relevantní pro rok 2021.

Číst více
4 Cafe Bar

Zatímco někteří majitelé restaurací se rozhodnou nechat zavřeno, existují i někteří majitelé, kteří se rozhodnou nechat svůj podnik otevřený prozatím jen s výdejovým okénkem nebo rozvozem. Jestli je to pro vás ta pravá volba, je důležité, abyste byli připraveni na budoucí změny plánu vaší restaurace po rozvolnění. Abychom vaši restauraci připravili na další fáze rozvolnění, vybrali jsme pět nejlepších tipů, jak nyní setrvat v podnikání a připravit se na úplné znovuotevření, jakmile pandemie koronaviru skončí.

Číst více
SC6-skinon2

Hledáte nějakou novinku, co vaše menu odliší od konkurence? Dovolte nám představit vám zbrusu nový výrobek z řady Super Crunch – Super křupavých hranolků – Super křupavé tenké 6mm hranolky. Jsou SUPER dlouhé, SUPER tenké a SUPER křupavé díky přírodnímu nástřiku, který zesílí krustu a hranolku a zabraňuje tak zbytečnému úniku tepla a navíc tato zesílená krusta zaručeně křupe!

Číst více